wtorek, 16 września 2014

Wrześniowe rozdanie

   Konkurs na facebooku ma mały rozgłos, więc ogłaszam go też na blogu. Wygrywają dwie osoby, a nagrodami są książki: "Kodeks Bracholi dla Rodziców" Barney'a Stinson'a oraz "Krwawnik. Opowiadania z Pozornie Martwej Strefy". Zwycięzców wylosuję, gdy fanpage Mój blog nie na temat oraz odpowiedni post polubi 100 osób.  A zatem do dzieła!



Zasady:
1. polub  Mój blog nie na temat (1 los)
2. polub post (1 los)
3. obserwuj mojego bloga (1 los)
4. skomentuj ten post według wzoru:
   lubię jako:
   obserwuję jako:
   mój e-mail:
   wybieram książkę:

POWODZENIA!!!

6 komentarzy:

  1. lubię jako: Elżbieta Świtulska
    obserwuję jako: lizzie
    mój e-mail: lizzie@wp.pl
    wybieram książkę: Krwawnik. Opowiadania z Pozornie Martwej Strefy

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię jako: Ma Ra
    obserwuję jako: ma ra
    mój e-mail: mara180893@gmail.com
    wybieram książkę: Krwawnik. Opowiadania z Pozornie Martwej Strefy

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię jako: Ilona Rudzka- Zygadło
    obserwuję jako: IlonaOna
    mój e-mail: ilonar2301@gazeta.pl
    wybieram książkę:"Kodeks Bracholi dla Rodziców" Barney'a Stinson'a

    OdpowiedzUsuń