wtorek, 26 listopada 2013

Dzień Dobry

   Jak każda przyszła mama, mam teraz dużo wolnego czasu, dlatego też postanowiłam zacząć pisać bloga. A o czym? O życiu, o naszym potomku, który czeka w brzuszku, o sprawach, które są ważne w ciąży, o moich przemyśleniach.



   Na początek kilka słów o mnie. Mam na imię Agnieszka, mam 28 lat, ukończyłam Matematykę Finansową ze stopniem magistra, nigdy nie pracowałam na stanowisku odpowiadającym mojemu wykształceniu, ale to chyba norma w naszym kraju.

   Aktualnie czekam na narodziny naszego pierwszego dzidziusia. Jestem w 30 tygodniu ciąży, a w moim brzuszku szaleje chłopiec. Nie wiem, czy użyłam dobrego słowa pisząc "szaleje", ponieważ to co on tam wyprawia przechodzi moje wcześniejsze wyobrażenia. Jak tylko uda mi się uwiecznić jego akrobacje na filmie, pokażę Wam to.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz