środa, 29 stycznia 2014

Vizir kapsułki piorące - testujemy

   W ostatnim czasie załapałam się do testowania kapsułek piorących Vizir. Zestaw startowy otrzymałam już na drugi dzień po informacji o zakwalifikowaniu się do testu. W zestawie znajdowały się:

         1. Dla mnie:

- 1 opakowanie kapsułek piorących Vizir Original Fresh (15 sztuk);
- Przewodnik projektu;
- Książeczka "Twoje badanie opinii";

2. Do przekazania innym:

- 1 opakowanie kapsułek piorących Vizir Original Fresh (15 sztuk);
- 20 ulotek Vizir.






     Jako że nigdy nie stosowałam kapsułek piorących, nawet innych firm, byłam ciekawa ich efektywności. Od razu zabrałam się za czytanie przewodnika projektu, żeby więcej się o nich dowiedzieć. Ogólnie zasady testowania wyglądają następująco:
1. Testuję produkt
2. Dzielę się swoją opinią wypełniając ankiety internetowe
3. Rozmawiam o produkcie z jak największą liczbą bliskich, znajomych, przyjaciół
4. Relacjonuję i wysyłam raporty przez stronę internetową.
   Kapsułki, które otrzymałam do testowania są stworzone dla osób, które chcą osiągnąć tak znaną biel Vizira już po jednym praniu. Od razu postanowiłam uruchomić pralkę i to sprawdzić. Kapsułki po wyjęciu z pudełka roznoszą przyjemny niedrażliwy dla nosa aromat. Są bardzo miękkie i delikatne. Włożyłam kapsułkę bezpośrednio do bębna pralki, położyłam na niej rzeczy do prania. Na początek wybrałam rzeczy z delikatnych miękkich tkanin w kolorze białym. Ustawiłam pralkę na odpowiedni cykl i rozpoczęło się pranie.







   Po zakończonym praniu mogę przedstawić zalety tych kapsułek według producenta i moje odczucia co do tych zalet.
 1. Wydajność - jedna kapsułka wystarczy do wyprania całej masy brudnych ubrań - Prawda. Naładowałam cały bęben i wszystko lśni bielą
2. Uniwersalność - można ich używać nie tylko do białych tkanin, ale również do kolorów - Nie wiem. Sprawdzałam tylko na białych tkaninach
3. Inteligentne rozwiązanie - nie pozostawiają osadów, otoczka całkowicie rozpuszcza się w pralce w ciągu 1 minuty, nawet w 30 stopniach - Prawda. Żadnych pozostałości na ubraniach nie ma, co do rozpuszczalności, to nie wiem, po jakim czasie kapsułka się rozpuściła
4. Łatwe w użyciu - bez potrzeby dozowania, bez ryzyka rozlania lub użycia zbyt dużej ilości detergentu - Prawda. To bardzo duży plus kapsułek. Z proszkami i płynami zawsze miałam tak, że gdzieś coś mi się rozsypało czy rozlało, a tutaj wszystko idealnie
5. Łatwe przechowywanie - nie zajmują dużo miejsca w domu (łazience) ani w torbie na zakupy - Prawda. Poza tym pojemnik jest bardzo lekki i nie jest dużym obciążeniem dla kobiet w ciąży.
   A jeśli chodzi o efektywność i skuteczność prania, to w przypadku tkanin w kolorze białym z czystym sumieniem polecam te kapsułki innym. Więc nie zastanawiając się, szybko udałam się do szwagierki z paroma kapsułkami i ulotką. Mam nadzieję, że i jej przypadną do gustu. Dzięki mojemu testowi, jeden raport już wypełniony. Tylko się obejrzeć, jak kolejne zostaną uzupełnione.



   Na koniec kilka innych faktów i liczb dotyczących kapsułek Vizir:

  • stanowią najwygodniejsze rozwiązanie marki Vizir do usuwania zabrudzeń;
  • dają doskonałe efekty i 100% bieli Vizira;
  • są dostępne w 3 wariantach: Original Fresh, Fresh Flowers i Sensitive Clothes;
  • są dostępne w różnych wielkościach opakowań: 15 i 32 kapsułki dostępne dla wszystkich 3 wariantów oraz 23, 38, 42 kapsułki dla Original Fresh i Sensitive Clothes;
  • cena rynkowa: 21,99-54,99 w zależności od wielkości opakowania.


1 komentarz:

  1. Gratuluję :) Ja również biorę udział w kampanii trnd i mam okazję testować kapsułki piorące Vizir. Mogę tylko powiedzieć, że moim zdanie kapsułki są świetne!! Pomimo, że służą do prania zarówno tkanin białych jak i kolorowych, efekty ich "pracy" są fantastyczne. Nawet ubranka mojej półrocznej córeczki, która właśnie zaczyna sama jeść, są idealnie czyste. Poza tym nie mam już problemu ze złym dozowaniem proszku, kapsułki tak pięknie pachną, że nie używam już płynu do płukania. Fajne jest to, że otrzymałam też pakiet kapsułek do rozdania rodzinie i znajomym.
    Polecam wszystkim tego typu kampanie, bo to świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń