poniedziałek, 13 stycznia 2014

Z mężem w kuchni, czyli szybka sałatka z szynką

   Zaskoczenie? Mój mąż w ostatni piątek miał urlop i spędziliśmy cały dzień razem. Dlaczego więc nie mogliśmy też razem zrobić obiadu. Wymyśliliśmy, że ja zrobię kotlety z piersi kurczaka z ziemniakami i surówką, a mąż przygotuje sałatkę, którą wykorzystamy na kolację. Ostatnio razem robiliśmy tą sałatkę na Sylwestra, a w piątek mąż sam zajął się jej przygotowaniem. Nie będę nudziła i pisała, jak to robiłam kotlety, bo to każdy chyba potrafi, tylko zaprezentuję przepis na szybką sałatkę warzywną z szynką.



Szybka sałatka warzywna z szynką



Składniki:
ok. 30 dag szynki konserwowej w kawałku;
ogórek zielony;
mieszanka meksykańska (kukurydza, groszek, marchewka);
majonez;
pieprz;
sól;
chilli. 


Sposób przyrządzenia:

Szynkę konserwową i ogórek zielony kroimy w kosteczkę.



Dodajemy odcedzoną mieszankę meksykańską.


Następnie dodajemy majonez i przyprawiamy do smaku. Wszystko dokładnie mieszamy i sałatka gotowa.

Smacznego!


   Uwielbiam takie "kucharzenie" z mężem. Bardzo nas to zbliża. Na takie dni polecam też Dorato czerwone. Uwielbiam je, ale z powodu mojego stanu spożywanie tego trunku musimy odłożyć na jakieś pół roku albo dłużej, bo alkohol w ciąży to nie dla mnie. Po ciąży też szybko nie mam zamiaru smakować wszelkiego rodzaju trunków, gdyż postanowiłam przez pierwsze pół roku karmić Oskarka tylko piersią. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz