piątek, 13 grudnia 2013

Szał nagrodowy - październikowe wygrane

   Jako przyszła mama korzystająca ze zwolnienia lekarskiego w pracy siedzę w domu i czasami strasznie się nudzę. Od jakichś dwóch miesięcy, można powiedzieć, że już nawet "nałogowo" biorę udział w przeróżnego rodzaju konkursach internetowych. A co za tym idzie wiele nagród wygrywam. Wcześniej, jak jeszcze studiowałam również brałam udział w takich konkursach. Wygrywałam różne rzeczy, od drobiazgów do nagród bardzo cennych. Najcenniejszą był chyba IPHONE 4 16GB o wartości 3500zł, poza tym zegarki, książki, płyty, DVD, ubrania, bony, pieniądze, sprzęt AGD, kosmetyki, zabawki i wiele wiele innych. Nagrodami zdobytymi w ostatnim i przyszłym czasie będę się "chwaliła" na moim blogu, ale tylko tymi, które już do mnie dotarły pocztą czy też kurierem.


   W październiku wygrałam:
książkę Herve Tulleta "A gdzie tytuł?" 
- w konkursie trzeba było wymyślić oryginalny tytuł do tej książki, co prawda wymyśliłam go od niechcenia i udało się wygrać. Książka jest polecana dla dzieci w wieku od lat kilku do kilkunastu. Na mnie nie zrobiła większego wrażenia, powiedziałabym nawet, że nie wzbudziła mojego zainteresowania. Czyta się ją w 5-10 minut i nic szczególnego nie uczy. Sama raczej nie kupiłabym jej dla swojego dziecka.


   O książce według Księgarni Internetowej Gandalf: "Bohaterowie książki Hervé Tulleta są jakby trochę "niedorysowani". Co więcej nie znają jeszcze bajki, w której mają wystąpić. Mimo to zapraszają dzieci do wspólnej lektury, a nawet zabierają je do pracowni samego Autora... który właśnie tworzy zabawną historyjkę obrazkową nazwaną przewrotnie "A gdzie tytuł?"
Uwielbiany przez dzieci na całym świecie Hervé Tullet, autor bestsellera "Naciśnij mnie" oraz książek o przygodach Turlututu, tym razem sam staje się bohaterem swojej opowieści... i jak zawsze wciąga do zabawy swoich dużych i małych czytelników!".

   Listopadowe nagrody opiszę w kolejnym poście. Teraz lecę sprawdzę pocztę, czy moja pula nagród nie urosła jeszcze bardziej. Pa!


1 komentarz: